我: 「唉,如果俾我中左一億就慘嘞!」
丹尼:「點解呢?」
我: 「因為我餘生就要保守住呢個祕密, 會好大壓力。」*

*如果中左六合彩頭獎除了丹尼外我不會告訴其他人, 因為我怕人人都會幫我分析我應該怎樣花這筆獎金, 例如覺得我應該要住豪宅, 出入要坐頭等,因為我有一億身家云云。好煩!

丹尼:「中左你會唔會辭職一齊去環遊世界?」
我: 「但我要番工喎?」
丹尼:「仲番工?」
我:「係呀, 唔番工有咩好做? By the way, 你可唔可以幫我check 下我公司市值幾多? 他日公司想炒我既時候我可以馬上打個電話敵意收購公司?」
我:「仲有到時係咪要搵番間ibank 做融資呢?」(其實我開始唔知自己講緊咩, 只係o係度扮pro)
我:「定係M&A o個d野你幫我搞掂?」
丹尼: 「我幫你查左, 一億絕對收購唔到你公司, 連做大股東都唔得。」

無關痛癢資料 (所有資料未經核實!)
1.一個拿最低工資的打工仔, 以每月上班24日, 每日工作九小時計, 該打工仔需要打工一千三百七十七年方可賺到一億
2.聽說中六合彩頭獎的機會率為1400萬份之一
3.買一張必中頭獎的六合彩獎劵成本為一億三千九百萬元正, 若果不是一注獨得就死得很慘